Sunday, December 9, 2012

Inspiracje

W aranżacji wnętrz najważniejszy jest dobry plan. Jeśli go znajdziemy, wykreowanie ogólnej koncepcji aranżacji i jej wykonanie mogą przyjść nam z łatwością. Ten blog ma służyć temu, by podsuwać czytelnikom różne inspiracje. Natchnieniem do zrobienia interesującego projektu pokoju jest wszystko, począwszy od barwy, czy faktury, poprzez meble, aż po właściwe dodatki. Czasem jeden szczegół wystarczy, by na jego bazie sporządzić pełną koncepcję wystroju, a mieszkania zyskały na oryginalności.
Na swoim blogu staram się opisywać właśnie takie drobnostki. Rzeczy, które motywowały mnie przy aranżacji mojego mieszkania, ale również i takie, które zupełnie mi nie leżą, a jednak mogą się podobać. Mam nadzieję, że w fotografiach i artykułach prezentowanych na blogu znajdzie się coś, co przemówi również do Was. Będę zachowywać różnorodność. Nie ukierunkowuję tego bloga na jeden wybrany nurt, nie kreuję się być ekspertem, ani nikomu będę niczego dyktować. Nieustannie rozwijam swoje zainteresowania, poznaję nowe style i pomysły.
Postaram się być w zgodzie z nowinkami ze świata aranżacji wnętrz. Staram się za to dzielić się pomysłami wyszukanymi gdzieś w sieci czy w czasopismach wnętrzarskich, po to, by trafiły do jak największego grona odbiorców. Jeśli jakiś mój pomysł da wam impuls, będzie mi bardzo miło.

No comments: